miercuri, 12 august 2009

Blog de business si travel

Am dat de un blog interesant www.razvanpascu.ro
Gasiti multe articole de interes. Unul dintre acestea ar fi http://razvanpascu.ro/salarii unde gasiti informatii despre salariile din diferite functii. :D
Aici un concurs ... http://razvanpascu.ro/castiga-un-weekend-la-mare
Doamneee...sa ma invete si pe mine cineva cum pun linkuri ca nu-mi ies deloc :(
Hai...gata....intrati si descoperiti si singuri ca am de citit si eu :D
...asaaaa....acum apare scris...deci am invatat sa pun link :D

3 comentarii:

  1. Draga mea, ca sa pui linkuri in mijlocul unei postari, postezi adresa completa in text, o copiezi exact asa cum este, o lasi marcata in text dupa ce ai copiat-o, apoi mergi sus, in setarile de text unde este un semnulet ca doua inele prinse unul de altul (semnul de link), click si in fereastra care se deschide inserezi adresa exact asa cum este ea in text. Dai Ok.
    Sper sa mearga, citez din memoria mea care nu intotdeauna merge perfect!!! Dar cred ca poti sa incerci!!
    Sper ca aceasta mica incercare de ajutor sa fie de bun augur pentru prietenia noastra virtuala!!!
    Cu drag, Cristiana

    RăspundețiȘtergere
  2. gata iubita...am reusit. trebuie sa fie scris practic de doua ori: odata sa stie el ce drum urmeaza, si odata ce sa clickaie cititorul . mersic mult de tot

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ar arata Pamantul daca omul ar disparea,la fel cum s-a intamplat si cu dinozaurii?
    "Cum numesti 1000 de avocati legati de o stanca pe fundul marii?Un inceput promitator..."(din filmul Philadelphia)
    Nu numai ca Pamantul ar arata mai bine,dar ar mai avea si o sansa...

    RăspundețiȘtergere